.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دبیرکل حزب آزادگی ایران اسلامی در مازندران مطرح کرد :
دولت برای رفع موانع باید از فضای سیاست زده فاصله بگیرد
شمال نیوز : عیسی کاکویی در پاسخ به این سؤوال خبرنگار فارس که آیا دولت توانست مشی اعتدالی را در کشور پیاده کند، افزود: بنده این دولت را مانند سایر دولت‌ها در کشور می‎بینم، هر دولتی با التهاب و اشتهای در حوزه اجرا ورود پیدا کرد.....

شمال نیوز : دبیرکل حزب آزادگی ایران اسلامی گفت: بنده اعتقاد دارم دولت اعتدال یکپارچگی لازم در تصویرسازی اداره کشور را نداشت.

عیسی کاکویی در گفت‌وگویی ، در پاسخ به سؤوالی در ارتباط با عملیاتی نشدن قول‌های اقتصادی دولت، اظهار کرد: ما باید به عنوان چهره‌های سیاسی با پدیده‌های مقابل خودمان و حافظه نزدیک مردم کار نکنیم.

وی تصریح کرد: اگر بخواهیم روی حافظه نزدیک مردم کار کنیم، بازخوردهای منفی دریافت می‎کنیم همچنین از عدالت، پاکی و صداقت فاصله می‎گیریم.

دبیرکل حزب آزادگی ایران اسلامی خاطر نشان کرد: کشور ما با مشکلات و موانع طبیعی مواجه هست و هر فردی در دولت قرار بگیرد نمی‎تواند از این سختی‌ها عبور کند.

وی اضافه کرد: حل مشکلات در کشور نیاز  به زمان‌بندی، حوصله و تدبیر دارد، از طرفی برخی از مشکلات و پدیده‌ها به شکل حوادث به وجود می‎آید.

کاکویی یادآور شد: تحریم و تهدید به دلیل ضعف تدبیر و یا شیطنت به وجود می‌آید، که برای گذر از این موضوع نیاز به برنامه‌ریزی مدون است.

وی یادآور شد: بنده اعتقاد دارم دولت اعتدال یکپارچگی لازم در تصویرسازی اداره کشور را نداشت، از طرفی در کشور ما یکپارچگی در مسائل درون حاکمیتی،وجود ندارد، از سوی دیگر تصویرهای چندگانه، اقدامات چند سویه، تفکرات متعدد، نگاه‌های سیاسی متعدد نیز بر روند اجرای کار دولت اثر گذاشت.

دبیرکل حزب آزادگی ایران اسلامی ادامه داد: التهاب هم در جریان مقابل و هم درون تیم اعتدال وجود داشت، بزرگ‌نمایی در جریان تبلیغات نیز در روند اجرائی کشور اثر گذاشت، به نظر می‎رسد که در کشور ما در دولت قبلی و فعلی افق‌های دور را ساده و قابل دسترس و با بسته‌های غیرقابل مطرح کردند، این روند در دولت قبلی نیز بوده و در حال حاضر هم وجود دارد.

وی خاطر نشان کرد: در حوزه اجرا نیاز به اجرای روش منطقی داریم، اگر تعادل و تعامل لازم وجود نداشته باشد و پایه‌ها به خوبی ترسیم نشود، موفقیت حاصل نمی‎شود.

کاکویی با اعلام اینکه دولت برای رفع موانع باید از فضای سیاست زده فاصله بگیرد، افزود: باید بر اساس منطق کشور اداره شود، منطق هم تعریف خاص خودش را دارد، برای موفقیت در حوزه اجرا دولت قانون، تجربه و برنامه‌ریزی منسجم برای آینده را به خوبی ببیند و طراحی لازم در این حوزه داشته باشد.

وی در پاسخ به این سؤوال خبرنگار فارس که آیا دولت توانست مشی اعتدالی را در کشور پیاده کند، افزود: بنده این دولت را مانند سایر دولت‌ها در کشور می‎بینم، هر دولتی با التهاب و اشتهای در حوزه اجرا ورود پیدا کرد.

دبیرکل حزب آزادگی ایران اسلامی با بیان اینکه به نظر می‎رسد روند حاکم بر اداره کشور با حقایق موجود فاصله دارد، بیان کرد: کشور ما داری مشکلات عدیده‌ای هست، چندپارچگی، عدم انسجام، به سمت واگرایی بردن و چند قطبی کردن جامعه، خطرات و ضرر زیادی دارد و هر دولتی که نخواهد این خطرها را نبیند سقوط می‎کند.

 وی در پاسخ به دیگر سؤوالی که دولت بعدی که قرار است بر مسند کار قرار گیرد، از چه شیوه و روشی باید استفاده کند که در حوزه اجرا موفق باشد، افزود: هر فردی که کشور تنفس می‎کند، اگر خشونت، ضدیت، عدم‌هماهنگی، قانون گریزی داشته باشد مشکلات کشور را تشدید می‏کند.

کاکویی ادامه داد: دولت آینده بفهمد که کشور ما به آرامش، آسایش و همدلی نیاز دارد و باید این موارد را رعایت کند.

وی در پاسخ به این سؤال که فعالیت احزاب را در دولت فعلی چگونه ارزبابی می‏کنید، افزود: از دولت قبل بسیار مناسب‎تر بود، شاید به این دلیل که خودشان آدم‌های سیاسی هستند، در دولت گذشته به سمت قبض احزاب می‎رفتند و امروز به سمت بسط احزاب حرکت می‏کنند که به نظر من هر دو مورد اشکال دارد، فعالیت در حوزه احزاب دارای چهارچوب خاصی است.

دبیرکل حزب آزادگی ایران اسلامی در پاسخ به این سؤال که چرا احزاب نتوانستند نقش اساسی در کشور ایفا کنند، گفت: احراب سرجای خودشان نیستند، بین احزاب، قدرت و حکومت هم ارتباط منطقی برقرار نیست.

وی با اعلام اینکه وظیفه حزب تولید ادبیات سیاسی است، افزود: تربیت انسان‌های سیاسی و ایجاد شبکه‌های سیاسی از دیگر وظایف احزاب است، ولی اگر به دنبال عملیات سیاسی باشد، فقط به دنبال این است که اسامی آنها در موقع انتخابات دیده شود و مورد استفاده قرار گیرد.

کاکویی بیان کرد: حاکمیت باید بداند که فقط خودش در کشور تصمیم‌گیر نیست، حاکمیت یک سازه اقتصادی سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و تربیتی است و اگر بداند که این سازه سیاسی بسیاری از مواد خام آنها توسط احزاب تامین می‌شود، احزاب در کشور مورد باور قرار می‎گیرند.

وی یادآور شد: اگر نمره حاکمیت در تقویت احزاب باید عالی باشد در حال حاضر نمره عالی ندارد، حاکمیت به سمتی می‎رود که بهتر شود، ایراد احزاب ما این است که فصلی کار می‎کنند.

دبیرکل حزب آزادگی ایران اسلامی در پایان گفت: حزبی که خودش را به ایام انتخابات می‌فروشد و موجی و فصلی عمل می‎کند، چه توقع و سازه دائمی از آن دارید./ فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.485 seconds.